venres, 12 de abril de 2019

Roteiro Castelao

Alumnos de 4º ESO percorreron as rúas da parte histórica de Pontevedra e imaxinaron aqueles anos en que Castelao viviu na cidade do Lérez e onde desenvolveu unha intensa actividade cultural, artística e política.
Foi un paseo pola cidade medieval e polas rúas que conservan os nomes dos oficios de antano como: toneleiros, picheleiros. Polas prazas onde se vendían as sementes, as verduras ou as aves de curral (Da Herba, da Alfóndiga, da Verdura ou da Leña)-
Parada obrigada foi visitar o Museo de Pontevedra e unha remodelada sala que alberga a obra pictórica máis importante do autor rianxeiro.



Meu estimado compatriota,
Non teño ningún documento, nin tan siquera unha partida de nascimento para acreditar a miña calidade de pontevedrés; pero se non fun consultado antes de nascer, sábese ben que des-pois de ter nascido escollín a Pontevedra para vivir e morrer, e se tal programa non chega a complirse non será certamente por culpa miña. Non son, pois, un pontevedrés de partida de nascimento, que ás veces esto é entrar pola porta falsa; eu son pontevedrés pola miña propia vontade e pola identificación coas terras e xentes de Pontevedra.”
 
Castelao, 31 de marzo de 1947
Para saber máis sobre o roteiro pincha aquí



Ningún comentario:

Publicar un comentario

Dobramos cinema en galego

As máis populares